Recent Posts

Recent comments


Siapakah sebenarnya Ramlang bin Porigi.? Kenapakah tetiba sahaja namanya begitu hangat dikalangan mereka yang terlibat dengan dunia tanpa batasan ini(internet).? Begitu cepat namanya tersebar di blog-blog dan juga forum-forum.

Bagi yang tinggal di kampung atau tidak mendapat kemudahan internet taupun mereka yang berinternet tapi tidak ambil kisah sangat pasal semua ini., mungkin mereka tidak mengetahui sangat siapakah sebenarnya Ramlang bin Porigi ini.?

Untuk merungkai sedikit sebanyak perihal Ramlang bin Porigi ini,

- Beliau merupakan imam yang dinyatakan di media masa sebagai imam yang terlibat semasa upacara angkat sumpah oleh Saiful.(tidak kenal Saiful? ala, yang terlibat dengan Anwar pasal kes liwat tu)

-Nama beliau tidak dinyatakan didalam media masa dan juga media cetak.( Kalau tidak silap tv3 hanya menyatakan disaksikan oleh seorang imam, tetapi tidak dinyatakan namanya dan wajahnya)

-Beliau merupakan ahli pemuda UMNO cawangan Seri Macang.


-Termasuk dalam senarai pengundi berdaftar dalam data SPR bagi parlimen Permatang Pauh

So, sekarang ini apa.? Ketika ramai yang mempertikaikan segalanya pasal apa yang berlaku sekarang ini. terpikir juga aku bagaimanakah perasaan Ramlang binPogiri ini. Tetiba sahaja menjadi begitu glamour.:)_. Entah la, aku nak komen banyak2 pun , aku bukanlah tahu segalanya. Takut nanti aku dituduh memfitnah pula.:). Cuma apa yang aku ingin lakukan adalah untuk berkongsi apa yang aku tahu kepada mereka yang tidak tahu dan ingin mengetahui..:).

fikir-fikirkanlah..:)

0 comments:

Submit your feedback

Your e-mail address:

Subject:

Comments: