Recent Posts

Recent comments

8 Mac penentu segalanya!!

KUALA LUMPUR (BebasBersuara) : Rakyat diminta keluar mengundi pada esok hari bagi menetukan tampuk pemerintahan negara. Tindakan rakyat yang memboikot pilihanraya diharapkan tidak dilakukan kerana ini pasti akan memberikan kemenangan mudah kepada Barisan Nasional.

Walaupun kelihatan seperti ada unsur-unsur sabotaj kepada parti pembangkang, rakyat diingatkan agar menjaga tingkah laku sepanjang tempoh mengundi. Jangan ada tindakan yang berbau provokasi kerana ini akan merugikan negara. Biarlah kita "berperang" sebelum mengaku kalah kepada Barisan Nasional.

Rakyat yang keluar mengundi juga diingatkan agar mengundi dengan bijak agar tidak menghina bangsa dan agama sendiri. Jadilah bangsa yang bermaruah. Elakkan diri dipergunakan oleh BN.

Ingatlah hari ini meraka mampu membayar anda dengan nilai yang tidak seberapa, tetapi jangan dilupa bahawa BN akan "memancung" anda selepas pilihanraya. Cara yang agak mudah iaitu dengan kenaikan harga-harga bahan api, barang runcit dan barang keperluan harian lain. Inilah waktu untuk anda berubah!! Pastikan negara ini menjadi milik rakyat dan bukannya milik kroni dan ahli keluarga BN sahaja!!

PRU ke 12 - MASA UNTUK BERUBAH!!

0 comments:

Submit your feedback

Your e-mail address:

Subject:

Comments: