Recent Posts

Recent comments

Gambar aksi PM, dapatkannya dalam Harakah keluaran terbaru hari ini

|

KUALA LUMPUR, 5 Mac (Hrkh) - Harakah keluaran terbaru telah mula berada di pasaran hari ini dengan pelbagai berita, analisis dan isu menarik termasuk aksi-aksi gambar Perdana Menteri, Dato' Seri Abdullah Ahmad Badawi bersama beberapa wanita yang sempat dirakam dalam pelbagai program.

==>> Lagi berita klik disini

Harakah terbaru dengan tambahan 16 muka surat dengan harga biasa (RM2.50) boleh didapati di Pejabat Pemasaran Harakah, Jalan Pahang bermula jam 8 pagi tadi.(Untuk maklumat lanjut boleh menghubungi talian 03-40213343).

Pembaca setia dan mereka yang ingin mendapatkan Harakah keluaran terbaru ini juga boleh membelinya di premis-premis menjual surat khabar atau pengedar di seluruh negara.

Antara isu yang menarik ialah, tawaran-tawatan terkini PAS kepada rakyat, isu pengundi hantu, isu penyelewengan SPR, kenyataan Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat berhubung tawaran PAS di Kelantan, isu-isu terkini membabitkan skandal kepimpinan Umno/BN, isu pilihan raya di Kedah, Perlis, Kelantan dan pendedahan terkini tindakan kotor Umno/BN menjelang pilihan raya umum 8 Mac ini.

0 comments:

Submit your feedback

Your e-mail address:

Subject:

Comments: