Recent Posts

Recent comments

SPR dan Rashid perlukan Viarga

|

KUALA LUMPUR (BebasBersuara): Rakyat kesal dengan keputusan yang diumumkan oleh Rashid yang dilihat hanya bertujuan menghalalkan kemenangan BN. Keputusan membatalkan penggunaan dakwat kekal hanyalah satu alasan yang tidak dapat diterima oleh rakyat Malaysia yang umum mengetahui bahawa pembelian dakwat tersebut menyebabkan pembaziran wang rakyat sebanyak RM 2 juta.

Ketika mengumumkan pembatalan tersebut, Pak Rashid menekankan bahawa ia adalah kerana soal keselamatan negara yang seperti tidak logik untuk diterima akal. Bagi rakyat perkara seperti ini haruslah difikirkan demi menjaga hati rakyat Malaysia.

Kini, slogan 'Selamat, Aman, Makmur 'yang menjadi raja dihati pemimpin BN sudah tidak layak untuk diterima rakyat memandangkan jaminan keselamatan negara sudah tidak dapat diberikan oleh BN. Mungkinkah anggota keselamatan dan kastam sama-sama mengikut jejak Pak Lah (tidur ka?). Kenyataan Pak Lah juga seolah-olah menghina pasukan keselamatan terbabit dimana ia juga dibawah kementerian Pak Lah.

Agaknya itulah Viagra yang diperlukan oleh BN dan juga SPR untuk pilihanraya ke 12 ini.

0 comments:

Submit your feedback

Your e-mail address:

Subject:

Comments: